Vrácení a reklamace zboží

Postup pro vrácení, či reklamaci objednávky zboží na eshopu chlupík.cz (dále jen "prodávající")

 

  • ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY. Zákazník nemůže vrátit zboží, které otevřel nebo jinak poškodil hygienický obal zboží (granule, konzervy, pamlsky a další potravinářské zboží). U ostatního zboží může bez udaní důvodu odstoupit od smlouvy do 14-ti dní od převzetí zboží. Pro odstoupení od smlouvy kontaktujte "prodávajícího" a to - telefonicky, emailem či písemnou formou.

 

  • LHŮTA PRO NAVRÁCENÍ ZBOŽÍ A ČÁSTKY. Po odstoupení od smlouvy musí zákazník předat nebo odeslat zboží zpět do 14 dní. "Prodávající" pak do 14 dní vrátí peníze, ne však dříve než zboží převezme, nebo zákazník neprokáže, že jej odeslal.

 

  • NÁKLADY NA ODESLÁNÍ. Zákazníkovi náleží kupní cena zboží společně s náklady na nejlevnější dopravu. "Prodávající" ovšem nehradí dopravu vráceného či reklamovaného zboží od zákazníka. 

 

  • ZARUČENÍ ZA POSLANÉ ZBOŽÍ. "Prodávající" odpovídá za dodané zboží zákazníkovi. Zboží je odeslané bez vad či jiného poškození a při řádném používání zaručuje záruku po dobu dvou let od převzetí zboží. "Prodávající" neručí za zboží během doby přepravy k zákazníkovi - tzn. od předání přepravci po doručení zákazníkovi.

 

  • REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ V ZÁRUČNÍ DOBĚ. Pokud se zboží v záruční době poškodí, zničí nebo se vyskytne jiná vada, rozhodne "Prodávající" zda se jedná o podstatné nebo nepodstatné porušení kupní smlouvy. V prvním případě si zákazník může vybrat mezi výměnou, opravou, slevou, či úplným odstoupením od smlouvy. V druhém případě si může zákazník vybrat mezi slevou, či odstraněním vady - odstoupit od smlouvy může zákazník jen tehdy, když "prodávající" odmítne závadu odstranit, nebo nestihne zákonnou lhůtu pro její odstranění.

 

 Pro více informací a dotazy nás kontaktujte.

 

tým chlupík.cz